Orolig natt

Mitt hjärta! 



Inatt var det verkligen ingen dans på rosor. William va inte alls nöjd med tillvaron och hade förmodligen ont i magen igen. Det ändå som hjälpte var att få ligga i vagnen (han älskar verkligen sin vagn) och gå tunt med honom i lägenheten över alla trösklar så det guppade på ordentligt. När han väl somna så försökte jag lägga mig och lät han vara kvar i vagnen bredvid, men då vakna han såklart av att det inte vaggade sådär skönt! Tillslut fick jag han att somna på mitt bröst, mys faktor! Så vid 4 tiden somnade vi allihopa i familjen inatt. Tur i oturen att Alexander var hemma från jobb idag eftersom han åkt på en dunder förskylning. William sov iallafall fram till 12, så blev ändå 8 h sömn (: mitt hjärta gör så ont när han gråter så, man känner sig inte tillräcklig alls. Har ändå märkt och lärt mig att närhet hjälper för det mesta, och vagnen såklart! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback