Fredagsmys

Veckorna går så fort! Idag är det liksom 5 veckor sen vi fick William, känns som om vi alltid haft honom på något sätt, älskade barn! ❤️ 

Idag har det verkligen varit skit väder. Hade tänkt ta min promenad i förmiddags för min träning men efter att ha varit ute i 5 minuter insåg jag att jag var tvungen att smyga fram. Så himla halt! Blev en kortare runda på 30 minuter, mer stor varken jag eller enya ut! William låg iallafall gott och varmt i sin vagn :) förut var jag även ner till stan och mötte Alexander. Han följde med mig efter hans jobb så jag fick sola, verkligen helt underbart att få göra de. Att få ta hand om sin kropp och bara slappna av lite emellan är uppskattat oavsett om man är mamma eller inte tror jag :) snart kommer Marie hit och vi ska ha riktig fredagsmys med mat och tv tittande på idol finalen! Jag hoppas Elin vinner, men tror att Kevin tyvärr tar hem vinsten, vad tror ni? 


Slapp i soffan (: 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback