Amning

Innan William kom till världen trodde jag att jag skulle ha svårt att smma, jag kunde inte riktigt tänka mig att han skulle äta från mitt bröst. Det kändes just då inte alls naturligt. Men det vände så fort han kom. Det blev helt enkelt jätte naturligt när han kom och jag tror det faller på plats då. Det är verkligen hur mysigt som helst. Det har även varit jätte smidigt och enkelt för mig att amma, det funkade på en gång! William är en nöjd liten kille som äter ca var 4:dje timme och vid tillfällena äter han mellan 10-15 minuter, helt underbart smidigt! Jag trodde man skulle känna sig lite fast när man ammar, men icke :) allt verklijen bara flyter på här hemma ❤️ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback