Obeskrivligt

Jag har ett sånt lyckorus! Jag är så himla lyckligt lottad och jag älskar verkligen mitt liv nu. Har en underbar familj som snart blir en till, vänner och allt! :)

Idag kände jag och Alexander vår son dra handen/benen mot magen och tryckte mot oss, det var helt underbart och vi båda kunde inte sluta skratta och le, helt obeskrivligt. <3 vi väntar med spänning på vad som väntar oss framöver!

Juste, vår vagn har kommit, men sittdelen som vi beställde var slut i den färgen " ocean" så det blev en svart del där också. Lite tråkigt såklart men svart går alltid hem och vi piffar till det med färger såklart :D beställde skötväskan här nere nyss också, stilren och snygg. Himla nöjd (:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback