Sköna dag

Ligger i soffan nyduschad och precis ätit kvällsmat! :) har inget jag behöver plugga eller läsa idag så ska bara slöa och titta på tv. Har varit på universitetet idag på massage och hälsa kursen, så himla skön och flummig kurs där man får njuta av massage och lära sig vad som egentligen händer i kroppen, intressant va? :))

Efter plugget träffade jag lina, vi tog en långrunda med enya och Tyra, och det går så bra mellan dem! Enya har varit lite skeptisk emot andra tikar, men detta går susen! Nu ligger hon död som mig i soffan och är hel nöjd.

Igår kom vi tjejer fram till en helg vi ska hälsa på Therese i Västerås, jag längtar så jag spricker <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3866365/images/2012/pic_505b51b49606ee77d045de5f.jpg" class="image">






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback