Sep. 24, 2012

Attans vad trött jag är! Varit en hektisk dag men hunnit med massa ändå. Imorse hade jag tentan.. Vet inte alls hur det gick, oftast brukar jag ha lite mag känsla om det gick bra eller dåligt, men nu känner jag ingenting alls, bra eller dåligt? Hoppas såklart!

Kom hem och vilade en sväng och sen lagade jag matlådor så jag klarar mig :) sen iväg till csk för ett kvällspass. Va väldigt lungt på avdelningen idag så fick gå lite tidigare, man får passa på när det går som min handledare sa :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med enya och Alexander och kolla på ensam mamma söker som va ikväll!

Har förövrigt en helt underbar känsla i kroppen, ett lyckorus! Så lyckligt lottad att ha en så fin pojkvän, hund , familj och vänner <3 vill även tacka min fina syster som ställer upp till tusen på att ta hand om enya!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback