Sep. 17, 2012

Helgen har verkligen varit full späckad! I fredags var vi hemma hos mamma och pappa för att fira Alex. Blev bjudna på mat och vin. Givetvis blev de presenter också :) lördagen firade vi Alex igen fast med vänner, bjöd på mat och sen festade vi loss. Hade en jätte trevlig kväll. Höll dock på till 6 tiden på morgonen så dagen efter mådde man Inge bra :b

Igår fyllde ju min älskade pojkvän 25 år! Vi hade ju firat under helgen, så vi var mest bakis igår. Självklart blev de tårta ändå och jag skämde bort honom lite med massage och skumbad! :) fick presenter av mig på morgonen, och nu är han iväg för att tatuera sig, spännande!

Dags för mig att kliva upp ur sängen, ska till csk idag men har lite att stå i innan :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback