Riktigt bra dag!

Gokväll! :)

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Först var jag på praktiken, gick jätte bra och väldigt lärorikt :) under dagen fick jag även reda på att min älskade sambo fått körkort :D jätte grattis! När jag kom hem så möttes jag av älskling, enya och dumle :) vi busade lite och myste. Sen tog vi en lång promenad så de va helt slut båda två. Jag och Alexander hade bestämt att låna pappas bil om han klarade uppkörningen, så det gjorde vi! Lämnade dumle runt 6 tiden och sen drog vi ut till bergvik och käkade och sedan vidare runt i Karlstad :) så himla skönt att han fått körkort, underlättar så mycket!

Vid halv 8 va vi hemma igen, för då var det ' halv åtta hos mig' och min bror var med så det var vi tvugna att se :) håller tummarna för att han vinner! Sen blev det ännu mer bil åkande och vi hämtade upp både Mikaela och pappa :)

Lärde mig även hur face Time fungerade idag, haft iPhone i 2 år snart och första gången jag använde det idag med Therese :D rolig grej alltså. Smidigt för den delen med!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en död sambo och hund, kommer sova som en stock i natt allihopa efter en kanon dag!

Puss på er!





» Lina

Åh vad kul! Grattis! :D

2012-09-11 // 00:34:32

Coolt att din bror är med, följer det programmet varje dag :) hihi

2012-09-11 // 00:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback