Lördag.

Har precis suttit och försökt att plugga lite läkemedelsräkning, men min hjärna är inte riktigt med på det så jag släpper det! Känner mig rät så säker ändå på räkningen och basreglerna, så det är väl bara att tänka lite extra. Har tentan på måndag och denna gången ska jag fan inte sluta med 1 fel så att jag kör på den! ( för er som inte vet måste man ha ALLA rätt).
 
Var iväg förut och tränade med Majda, innan passet började så trodde jag helt ärligt att jag skulle vända och gå därifrån, tror även Majda själv kände så. Vi var inte alls taggade på att träna och framför allt var vi båda rätt trötta. Men när jag väl kom igång efter uppvärmningen så gick det av bara farten. Kändes as gött att svettas lite såhär en lördag och sjukt bra att man inte va ute och drack igår :) Så just nu är jag helt go i kroppen, nivet sådär efter att man tränat och är stolt med sig själv. :)
 
 
Min älskling<3
 
 
 
Tog hem filmen ` Johan Falk - spelets regler ` som jag och Alexander ska se ikväll när han kommer hem i från jobbet. sjukt bra filmer för att vara svenska. Så min kväll kommer bestå av mys, mys och åter mys! :)
 
 
Åh hittade denna bilden nyss, se så liten hon va min älskade Enya <3




Mini enya! Så sööööt! :)

2012-10-15 // 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback