Höstigt.

Nu känns det verkligen att hösten är här på riktigt. Det är så kallt ute så vantarna får jag nog ta och plocka upp snart, iallafall på morgonen. Tycker ändå att det är skönt nu för då vet man vad man kan ta på sig, för när det är sådär mitt emellan väder har jag panik med kläder. Antingen blir det för varmt eller för kallt. Någon som känner igen sig? haha.
 
Igår var jag hos Lena (frisör) och fixade till håret. Eftersom hösten är här så ville jag inte vara så blond jag varit under sommaren och klippning var något mitt hår skrek efter. Detta är resultatet:
 
Blev ingen helbild på mig idag, har en såndär "dålig bild dag" ;)
 
 

Har varit på stan hela förmiddagen med alexander, har sprungit runt och kollat överallt. Blev faktiskt inte något köp för min del, väldigt ovanligt.. Tänkte att jag skulle spara mig till ullared som kanske blir nästa helg och även heglen i västerås :) Nu ska jag lägga mig i sängen med filt och sätta på one tree hill från start <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback