Tisdag

Fick sluta tidigare idag på uni än planerat. Skulle egentligen hålla på till halv 3 men vi blev faktiskt klara innan lunch=) Det var ganska skönt så jag kunde åka hem till Enya, annars hade Alexander fått åka hem på lunchen vilket inte skulle vart så kul för honom då han nog behöver sin lunch idag när han jobbar dubbelpass :) 
 
Tänkte ta mig en långrunda med Enya när jag kom hem, men både jag och Enya frös så mycket så båda ville bara in, sjukt kallt ute nu! Måste köpa mig en ny vinterjacka också.. Har suttit med plugget ett tag nu på eftermiddagen, allt bara snurrar nu så det är dags för att släppa lite för idag. Ska iväg och dansa sen på friskis med Ronja, så då kommer jag på andra tankar :D Har märkt att det är bra att göra något emellan pluggandet, så som träning, städa, sova eller duscha funkar för mig (: 
 
Ändrade mall på bloggen också, den bruna va så trist men jag tänker då verkligen inte sätta mig och göra en egen design, det lämnar jag till min kära vän Therese :))
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback