Blogg flow

Godkväll :)

Är inne i ett blogg flow just nu känner jag, det här går verkligen upp och ner, haha! Är väl så det ska vara ;)

Idag har jag och Alexander hunnit med mycket här hemma faktiskt. Medan jag pluggade förut drog han igång med att tvätta, hur skönt som helst att slippa det :) när jag kände mig inmatad till toppen i huvudet började jag skruva ner våran säng, ska nämligen iväg imorgon och köpa en ny, bild här nere :D gav mig fan på att jag skulle fixa det själv, men efter ett tag kom klantiga cassandra fram och slog sig lite här och var så Alexander fick ingripa :b när jag ändå var igång storstädade jag här hemma, så nu är allt fint och luktar gott av både nytvättat och städning :))

För övrigt är enya helt galen i hösten, hon älskar alla lövhögar som finns och löven som flyger omkring. Hon skulle promt upp vid fönstret förut i mitt knä för att se ut, gick inge vidare att plugga då, så hon fick sitta på en egen stol, haha! Älskade hund <3





Snygg det är
Väl den Majda har va? Fast rn annan färg? :)

2012-10-26 // 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback