Underbara helg!

Nu sitter vi på bussen hem, helgen har gått alldeles för fort! Men har haft det jätte bra!

I fredags hämtade Therese oss på busstationen och vi drog till McDonalds för att köpa med mat hem och kolla på x-factor. Helt sjukt att Malcolm åkte ur. Han var en av de bästa kvar! Efter det satt vi och kollade på massa rap-battles som Alex visa oss, faktiskt riktigt roligt att kolla på, haha! Det slutade med att jag och Therese gjorde en egen diss till per som vi skulle hämta på jobbet vid 03. Var rejält flumma! Slocknade inte förens 5 på natten, men de vare värt!

Lördagen spenderade vi på köpcentret och kollade över allt (: blev även en runda på systemet inför kvällen. Vi förfesta hemma och spelade med andra ord, jag och Therese loosa ganska bra mot grabbarna, men sjukt kul spel! :D skulle vidare till krogen senare men min kära vän blev lite full ( mycket full, men så skööööön) så vi satte oss och åt mat och de va fan bättre :D

Idag har vi gått ännu mer i köpcentret i erikslund, jag fick även ett par jättefint jeans av Alexander, jätte nöjd! Behövde verkligen det :) självklart åt vi pizza och alla va vi väl småbakis!

Helgen har med andra ord varit väldigt bra och så skönt att få träffa Therese, som jag sagt innan, you're My person!

Lite bilder från helgen:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback