Träning , träning !

Åh vad jag känner mig nöjd i kroppen! Ganska stolt över mig själv om man får säga så, har verkligen kört all in på att träna och komma i form nu (: igår tränade jag och Majda cirkelfys och jäklar vad de va kämpigt! Vaknade med världens träningsvärk ville bara ligga i sängen hela dagen! Men det blev det inget av (:

Mikaela kom hit vid halv 12 idag, hon hjälpte mig att storstäda ( älskade syster <3 ) sen satt vi bara och prata och lagade mat tillsammans, mysigt!

Blev såklart träning idag också, drog i väg på spinning med Majda, vi båda hade väldigt svårt att gå, haha! Men vi trotsade och nu mår jag som en prinsessa :D

Imorgon ska jag tvätta lite kläder så att jag har med mig i helgen, ska bli så kul att åka till Therese och per! :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback