Havregrynsgröt

Åh jag har blivit helt besatt av ha havregrynsgröt! Förut tyckte jag inte alls om det, då var det risgrynsgröt, men nu så! Med äpplemos och lite mjölk till är det bättre än godis! (:

Filmen igår var föresten sjukt jävla bra! Ville inte gå därifrån, ville inte att den skulle va slut! Men bra filmer allihopa iaf :)

Jobbade idag och direkt efter det åkte jag hem, bytte om och satte på mig träningskläderna. Mötte Majda och vi begav oss till Friskis för att träna på gymet. Vi cyklade och tog oss an rullbandet :) känner mig riktigt nöjd i kroppen! Nu ska jag lägga mig i sängen, titta på senaste avsnittet av the walking dead sen sova (:





Havregrynsgröt ÄR gott! Gör du på vanliga eller fullkorn? Har fått hemmagjord äppelmos av farmor som jag har i, hur gott som helst.

Tommie ringde äntligen! Har gått och grubblat sedan jag var där men nu hörde han av sig, De hade hittat knark i någons rum så den killen åkte till isolering och de andra blivit instängda. Inte fått gå ut alls, inte duschat, inte fått luft, telefonerna var avstängda m.m. knappt fått någon mat så han skulle duscha, äta osv och ringa senare. Skönt att veta att det inte var han som gjort någonting den här gången! :)

2012-11-22 // 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback