happiness

Idag har det varit en bra dag. Idag är jag glad. idag mår jag bra :) 
 

För det första hade jag och alexander 1 år igår sen vi förlovade oss. Alexander hade beställt bord på o´learys till 19 så vi tog oss in till stan. Vi betställde mat och jäklar vad gott de var. Dock hade jag tänkt mig smälla mig i en hel efterrätt själv, men då hade jag spruckit! Lika för alexander så vi delade. Här är bild på vad vi åt =) 
 
 
Hade verkligen en jätte mysig kväll. Efteråt åkte vi hem och tog våra täcken till soffan och satte på en film. Jag älskar dig alexander <3
 

Idag har dagen fortsatt bra. Fick en riktigt god sovmorgon och för en gång skull va även alexander hemma på morgonen. Tog mig en prommenad med enya och sen drog jag vidare till universitetet. Träffade min massage grupp för att granska en artikel. Det som mest gjorde min dag var att jag fick reda på resultatet på läkemedelstentan.. JAG KLARADE DEN, JAG FICK GODKÄNT! Har aldrig någonsin varit så glad över ett resultat, men nu var det fan på tiden. Nu är den borta och jag slipper ha ångest. Så jäkla bra! 
 
Har även kommit igång med att träna nu. Har som sagt varit sjuk så har inte vågat träna, men idag vaknade jag upp och kände att nu kör jag. Nu jävlar. Så från och med idag så ska jag köra stenhårt. Kommer inte gå på någon diet eller så, men diet för mig är att avstå från all skräp mat som jag äter ( är inprincip varje dag) och börja laga mat hemma. Var på ett pass på friskis och motivationen ligger på topp nu. 
 
Nu ska jag lägga mig och titta på det nya avsnittet av revenge. PUSSSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback