Lucia

Idag är det lucia, men känns verkligen inte. Inte sett ett ända lucia tåg eller dylikt. De va inte som när man va liten direkt (: har spenderat min dag på universitetet mellan 9-15:30, haft massage. Måste säga att det är jäkligt skönt att komma till skolan och få massage :D när jag kom hem satte jag mig med hemtentan, va inte motiverad alls idag så blev några rader tillagt bara :/ ska sätta mig imorgon igen efter praktiken :)

Therese tipsade mig om en sida idag där man kan se film och serier direkt på datorn utan att behöva ladda hem, så kollade lite oth avsnitt, kanon bra! Här är sidan: www.swefilmer.se

Köpte nytt täcke till enya igår också, ingen vidare bild men här är det:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback