blogg award.

Fick en blogg award från Sandra åslund, så betyder att jag ska svara på några frågor och sen skicka vidare! =)
 
Drömresa?
Väldigt svårt att säga faktiskt, men skulle gärna vilja åka till karibien!
Favoritsysselsättning?
Just nu är det träning och självklart älskade enya.
Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
Fy, de räknar jag inte ens.. men chansar på minst 5 ggr.
Vad önskar du dig i julklapp?
Träningskläder som jag skrev i ett tidigare inlägg och en tatuering :)
Favoritmat på julbordet?
Köttbullar, aboslut!
Drömyrke?
Måste såklart säga sjuksköterska!
Favorit tidning/magasin?
Veckorevyn.
Favoritplats i Sverige?
Hemma, i min lägenhet. Där trivs jag bäst!
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
Svensk husmanskost.
Favoritdesigner?
hm, ingen speciell vad jag kommer på.

 
What makes you happy on a Monday?
svår fråga, men att veta att man har en hel vecka på sig att fixa saker innan helg, så som plugg och träning.
What drives you to write your blog every day?
Tycker det är roligt att dela med mig om min vardag(även om det inte alltid är så intressant) och att få skriva av sig lite då och då.
Where do you want to live if you could choose freely?
Oavsett om det lockar att säga utomlands, så säger jag ändå Sverige, det är bäst. Helst vill jag bo i radhus, antingen här i Karlstad eller Helsingborg.
City girl or country girl?
Jag är nog en typiskt city girl!
Which is your greatest asset according to yourself?
Det kan jag inte svaret på, vet faktiskt inte.
What do you think your friends would say is your greatest asset?
Tror det skulle vara att jag har "plugg hjärna" då jag får höra det lite då och då, och en bra lyssnare kanske?
Favorite food?
Farfmors köttbullar med sås och potatis, slår inget!
Do you have a famous person you are inspired by?
Nej, inte vad jag kommer på faktiskt.
Do you belive in the power of thoughts?
Jag tror faktiskt det. Hur vi tänker påverkar såklart hur vi lever. Försöker man tänka positivt så tror jag man kommer längre, även fast det inte alltid går!
Where do you want to go on your next vacation?
Åker till helsingborg nästa helg :)
What is luxury to you?
Jag skriver faktiskt som sandra skrev, att få leva ett friskt liv.

Nu till de 2 (ska egentligen vara 5 men har inte så många vänner som bloggar) fina bloggarna som jag vill ska få denna award..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback