En bra dag

Som jag trodde imorse :) blev en lunch med syster idag, träffade även marie som hakade på och även en sväng på komvux för oss.

Testade på afro dans idag också med Majda och Therese, det var riktigt kul! Välkommen träningsvärk igen säger jag :b ska bli skönt att komma igång med träningen igen när skolan börjar, ska köpa ett nytt kort på Friskis och lovat mig själv att träna minst 2 dagar i veckan, helst 3-4 gånger om jag kan :)

Nu på kvällen har jag varit hos Therese eftersom Mikaela skulle klippa och färga hennes hår, blev hur jäkla bra som helst! Lite avis faktiskt :) syrran vill bli frisör och idag visade hon verkligen att det är det hon ska bli och är född till :) så om någon vill klippa sig, hojta till ;)
Behöver även klippa mig så ska nog be Mikaela göra det, vill ha som sist typ, slänger in en bild och bjur på det.

Nu ska jag sova, varit en full späckad dag.. Och det bästa nu är att det är nybäddat :)) sov gott!





Snäll du är syster:D jag ställer alltid upp, bara att hojta till.

Svar: Go du är! <3
Cassandra jonsson

2012-08-22 // 13:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback