Bästa vän!

Precis kommit hem från stan där jag träffade stina, Majda och therese. Blev en hejdå fika eftersom Therese åker mot Västerås inorgon. Hade jätte mysigt ihop och skratta som vanligt :) blev lite mer känslor när vi skulle krama varandra, jag bröt ihop! Är väldigt blandade känslor, både lycka och saknad redan. Så himla glad för hennes skull, någon om hon är värd detta! :) samtidigt s kommer det bli himla tomt här i Karlstad utan Therese. Vi har varit vänner i snart 15 år, och hon har alltid varit min bästa vän. Vi har haft våra tider då man inte hörts under årens gång, men alltid har vårat band varit lika stark, som en syster! Gud vet allt vi vart med om tillsammans :D Jag vet vart du finns, och jag hoppas du vet desamma :) låter som om hon ska flytta 40000 mil bort, men är typ 25 mil bara som tur är :))

Puss på dig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback